سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بافت ازاختصاص قطعه زمین برای احداث مسجد و سالن چند منظوره از سوی خانواده نیکوکار "نجار زاده" به عنوان دومین وقف مشارکتی دراین شهرستان خبر داد.
 
به گزارش راسخون، "مسعود محمدی"با تقدیر از واقفان خیر این شهرستان خاطر نشان کرد: دومین وقف مشارکتی سال جاری در بافت توسط خانواده نیکوکار "نجار زاده "به ثبت رسیده است وبرادران عبدالله ،روح الله، ناصر،محمد رسول،محمد مهدی و محمد طاها نجار زاده به همراه بانو ایراندخت اسلامی املاک خود را به صورت مشارکتی وقف ساخت مسجد کردند.
 
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بافت در خصوص این وقف ارزشمند اظهار داشت: واقفان درراستای اجرای یک کار نیک و ماندگار یک قطعه زمین به مساحت 200 متر مربع از املاک خود را جهت ساخت مسجدی مزین به نام «امام حسن مجتبی (ع)» به همراه ساخت ایوان مسجد با مساحت 145 متر مربع و همچنین بخشی از املاک خود را به مساحت 300 متر مربع جهت ساخت سالن چند منظوره برای برگزاری مراسم فرهنگی ومذهبی وقف کردند.
 
وی ارزش موقوفات ثبت شده را 600 میلیون ریال عنوان کرد و اظهار داشت: این موقوفات در بخش مرکزی شهرستان بافت درروستای امیر آباد دهستان گوغر واقع شده است و واقفان خود عملیات ساخت،تکمیل، اداره مسجد و سالن چند منظوره را عهده دار شده اند.
/2759/